Tajemniczy Klient

W jakim celu wykorzystywane są badania „Tajemniczy Klient”?

Badania te wykorzystywane w szczególności do pomiaru:

  • Jakości obsługi zarówno tej realizowanej telefonicznie jak i bezpośredniej
  • Weryfikacji i stopnia znajomości i stosowania standardów firmowych przez pracowników
  • Wiedzy pracowników na temat oferty firmy
  • Poziomu satysfakcji Klientów

Dlaczego warto zrealizować takie badanie?

  1. Dlatego, że otrzymujemy bardzo konkretne informacje, które charakteryzują się wysokim stopniem obiektywności. Przygotowane przez nas kwestionariusze badań uniemożliwiają interpretację zaistniałych okoliczności czy odpowiedzi udzielonych przez pracowników.

    W wyniku badania identyfikowane są obszary trzy podstawowe rodzaje obszarów:

    • Wymagające natychmiastowej interwencji, podjęcia działań naprawczych
    • „Obszary do obserwacji”, wymagają one szczególnej uwagi, gdyż inwestycja w nie, może dość szybko przynieść oczekiwany rezultat, natomiast niedoinwestowane mogą zamienić się w obszary do interwencji, szybko mogą sprowadzić sytuację do obszaru zielonego (wówczas okaże się , nie warto dodatkowo inwestować w ten obszar ) lub przeciwnie do stanu typowego dla obszaru czerwonego
    • Obszary wskazujące na mocne strony analizowanej sytuacji
  2. Dlatego, że na podstawie otrzymanych informacji wiesz jak funkcjonują badane obszary i które wymagają działań naprawczych w pierwszej kolejności.
  3. Dlatego, że zaplanowanie precyzyjnych działań naprawczych oszczędza czas i pieniądze.

Wróć

W górę